L’Oréal použil pro reklamu na vlasový produkt ženu v hidžábu

0
L’Oréal

L’Oréal Paris UK použil ženu, která má na hlavě islámský šátek, jako modelku pro reklamu na péči o vlasy.

Amena Khan, která je známá z YouTube a Instagramu, označila reklamní kampaň L’Oréal na produkt pečující o vlasy za “přelomovou”, když ukázala ženu, která má vlasy kompletně zakryté.

“Kolik značek to dělá? Mnoho ne. Oni doslova umístili dívku v šátku – jejíž vlasy nevidíte – do reklamy na vlasy,” řekla pro britské vydání Vogue.

Módní magazín zatleskal konverzacím, které reklama vyprovokuje, a napsal, že L’Oréal “demokratizoval” své motto “já za to stojím”.

“Ať už jsou vaše vlasy odhalené nebo ne, neovlivňuje to, jak moc se o ně staráte,” říká Khan ve své části minutové reklamy, která zahrnuje další “rozmanité” britské modely.

Generální manažér L’Oréal Paris UK Adrien Koskas reklamu označil na “rušivou kampaň na vlasovém trhu”.

Comments

comments