Domů Svět Americká televize CBS odmítla vysílat vlasteneckou reklamu

Americká televize CBS odmítla vysílat vlasteneckou reklamu

0

Pamatujete si rok starou kampaň Nike, která propagovala fotbalistu Kaepernicka, co nejvíc proslul tím, že odmítl před zápasem povstat při americké hymně? Reklamu tehdy kritizovala i manželka “Amerického snipera”, ale televize si za reklamou stály. Ústředním motivem reklamy tehdy byl slogan “Věř v něco, i když to znamená ztratit všechno”. A anti-americký Kaepernick byl zobrazován jako hrdina, zatímco skuteční hrdinové byli jím a jemu podobnými popliváváni.

Nyní vznikla nová reklama, kterou vytvořila společnost vyrábějící oblečení pro veterány, Nine Line Apparel, která začíná tam, kde reklama Nike skončila.

Kaepernick tehdy v reklamě řekl: “Neptejte se, zda jsou vaše sny šílené. Ptejte se, zda jsou dost šílené.”

Nová reklama začíná slovy: “Neptejte se, zda je vaše věrnost šílená. Ptejte se, zda je dost šílená.”

Reklamu slovem provází mariňák, který přežil útok islamistů na americkou ambasádu v libyjském Benghazí. Přečtěte si dva roky starou recenzi filmu o této události.

Mark Geist říká: “Někteří lidé si myslí, že jste šílení, protože jste věrní, když bráníte Ústavu, stojíte za vlajkou. Tak to asi jsem šílený,” říká.

“Ti, co klečí, nechápou, že mohou klečet, mohou protestovat, mohou odmítat to, za čím stojím, i nenávidět pravdu, kterou říkám, ale mohou to dělat jen proto, že jsem dost šílený,” dodává.

Americká televize CBS reklamu odmítla vysílat. Podle lidí z Nine Line Apparel pod zcela malichernou záminkou. Jednoduše patriotismus se dnes nenosí.

PODPOŘTE MOU PRÁCI NA PATREONU NEBO PŘES KRYPTO PENĚŽENKU

Komentáře

komentáře